Pāriet uz galveno saturu


Uz kurām precēm attiecas garantija un cik ilgi?

Visām mūsu precēm ir garantēta kvalitāte. Šo garantiju sauc arī par juridisko vai rūpnīcas garantiju. Tās derīguma termiņš var atšķirties: tāpat kā citi nosacījumi, termiņš ir norādīts preces aprakstā vai iegādātajai precei pievienotajā rēķinā, kas ir tas pats, kas garantijas karte.

 

Uz kurām precēm garantija neattiecas?

  • Kvalitātes garantija netiek nodrošināta, ja produkts atbilst tā aprakstam un ir piemērots paredzētajam lietojumam.
  • Kvalitātes garantija neattiecas arī uz informācijas nesējos vai ierīcēs iekļauto informāciju. Tas nozīmē, ka mēs neesam atbildīgi, ja remonta laikā tiek pazaudēta personiskā informācija. Izmaksas netiek atlīdzinātas arī tad, ja Pircējs vēlas atjaunot savus datus.
  • Saņemot preci saņemšanas punktā, pārbaudiet, vai tā nav bojāta, ir pilnā komplektācijā un atbilstošā stāvoklī. Saņemot pasūtījumu no kurjera, pievērsiet uzmanību iepakojumam – ja jums rodas aizdomas, nekavējoties atveriet to. Visas neatbilstības atzīmējiet pieņemšanas dokumentā un sastādiet ziņojumu kurjera vai https://izsekosanasierices.lv/pārstāvja klātbūtnē. Ja jebkādus defektus vai trūkumus pamanīsiet pēc nodošanas-pieņemšanas dokumenta parakstīšanas , mēs nevaram uzņemties atbildību par to, ka produkts vai iepakojums ir bojāts vai nav atbilstošā stāvoklī. Šādā gadījumā kvalitātes garantija tiks piemērota tikai ražošanas defekta gadījumā.

 

Elektronika

  1. Elektronika, kas izgatavota atbilstoši pircēja individuālajām vajadzībām:
  • Uz zemas kvalitātes precēm attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumus un nosacījumus var atrast preču aprakstos un garantijas kartēs. Ražotāja garantija ir spēkā tikai tad, ja nav pārkāpti preces lietošanas nosacījumi, kas norādīti garantijas talonā, preces lietošanas instrukcijā un mājaslapā publicētajos noteikumos.
  • Uz augstas kvalitātes precēm, kas izgatavotas saskaņā ar preču pasūtīšanas laikā īpašiem un personīgi izteiktiem pircēja norādījumiem un izvēlēm, neattiecas atteikuma tiesības, un šādas kvalitātes preces netiek pieņemtas atpakaļ.
  1. Elektronika:
  • Uz zemas kvalitātes precēm attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumus un nosacījumus var atrast preču aprakstos un garantijas kartēs. Ražotāja garantija ir spēkā tikai tad, ja nav pārkāpti preces lietošanas nosacījumi, kas norādīti garantijas talonā, preces lietošanas instrukcijā un mājaslapā publicētajos noteikumos.
  • Augstas kvalitātes preces var atgriezt 14 dienu laikā, ņemot vērā CK228-10. panta 2. punktā minētos izņēmumus (atteikums). Tomēr preci pircējs var atgriezt tikai tad, ja tā ir nopirkta tiešsaistē, tā nav lietota, tā ir tikai pārbaudīta tādā pašā veidā, kā tas būtu bijis darīts fiziskā veikalā, un preces iepakojums nav bojāts.

 

Kur vērsties saistībā ar garantijas servisu?

Ja vēlaties ietaupīt laiku, iesakām piegādāt preci tieši mums uz adresi Savanorių pr. 159a Vilnius – garantijas pakalpojums ir pieejams tikai precēm, kas iegādātas https://izsekosanasierices.lv/. Karantīnas perioda laikā iesakām nosūtīt preces atpakaļ ar kurjeru. Šādā gadījumā ir jānorāda adrese:OMNIVA Norfa Norfa Bazė Savanorių pr. 157, Vilnius ar tālruņa numuru: +371-20484176

Lūdzu, iepakojiet preci pareizi, lai izvairītos no bojājumiem pārvadāšanas laikā. Ja transportēšanas laikā prece tiks bojāta, mēs nevarēsim nodrošināt garantijas apkalpošanu.